mobile

Punkty Obsługi Pasażera w świątecznym okresie

Od Wigilii Bożego Narodzenia do Święta Trzech Króli Punkty Obsługi Pasażerów będą działać według specjalnego harmonogramu.

Informacja prasowa/ fot. Paulina Krzemińska
Punkty Obsługi Pasażera w świątecznym okresie

W Wigilię (24 grudnia) oraz Sylwestra (31 grudnia) wszystkie działające wtedy punkty będą pracowały krócej, odpowiednio do godziny 13.00 i 15.00.

Pierwszy i drugi dzień świąt Bożego Narodzenia (25-26 grudnia), Nowy Rok (1 stycznia) oraz święto Trzech Króli (6 stycznia) to dni wolne od pracy – w tym czasie wszystkie POP-y będą nieczynne.

W pozostałe dni między 24 grudnia a 6 stycznia codziennie będą czynne punkty na Dw. Centralnym, Dw. Zachodnim oraz Lotnisku Chopina.

Najwięcej punktów będzie czynnych od 2 do 4 stycznia (środa-piątek). Pasażerów zapraszamy wtedy do POP-ów: Żelazna, Centrum, Świętokrzyska (linia M1), Nowy Świat, Dw. Gdański, pl.Wilsona, Młociny, Dw. Wschodni, Lotnisko, Służew, Imielin, Politechnika, Dw. Wileński, Dw. Zachodni, Dw. Centralny, C.H. Blue City.

Przez cały okres od 24 grudnia do 6 stycznia nieczynnych będzie pięć POP-ów. Są to punkty zlokalizowane przy stacjach metra: Marymont, Rondo ONZ, Świętokrzyska (linia M2), Stadion Narodowy oraz znajdujący się w remoncie POP przy stacji metra Ratusz-Arsenał.

Szczegółowy harmonogram pracy Punktów Obsługi Pasażerów, wraz z godzinami otwarcia można znaleźć na załączonej grafice.

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda