Stwórz film reklamowy Wedla i zdobądź cenne nagrody!
Wedel, kultowy producent czekolady w Polsce, obchodzi w tym roku swoje 170-lecie. Z tej okazji zaprasza młodych twórców do przygotowania reklamy swojej marki. Na autorów trzech najlepszych materiałów wideo czekają nagrody pieniężne. Prace można zgłaszać do 7 listopada.
Konkurs filmowy to kolejna odsłona 20-letniego partnerstwa firmy z warszawskim Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci” w zakresie wsparcia edukacji dzieci i młodzieży.
Specjalna kategoria konkursowa to pomysł na świętowanie wyjątkowego jubileuszu Wedla, w którym od początku istnienia poszukiwano nowatorskich rozwiązań w biznesie. Historia firmy jest pełna marketingowych ciekawostek. W Parku Skaryszewskim, w pobliżu fabryki na warszawskiej Pradze, 100 lat temu Jan Wedel postawił automaty ze słodyczami. Natomiast nad Warszawą i Wybrzeżem latał samolot RWD-13, ciągnący za sobą baner reklamowy.
Wierzymy w to, że historia Wedla zainspiruje młodzież do stworzenia niezwykłych reklam i rozpoczęcia swojej przygody z filmem. Jesteśmy bardzo ciekawi pomysłów i spojrzenia młodych twórców – mówi Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej Wedla.
Słodki konkurs
W konkursie mogą wziąć udział młodzi pasjonaci w wieku do 21 lat – uczniowie szkół podstawowych, średnich oraz studenci. Ich zadaniem jest stworzenie filmu reklamowego, który dotrze do osób w wieku do 30 lat i zachęci ich do zakupu wedlowskich słodyczy.
Autorzy mogą przygotować filmy w dowolnej technice. Prace można zgłaszać w dwóch kategoriach: Freestyle i Standard. Kategoria Freestyle daje nieograniczone pole do popisu, natomiast w kategorii Standard uczestnicy powinni odpowiedzieć na konkretne zadanie konkursowe zawarte w opublikowanym briefie strategicznym i kreatywnym.
Organizatorzy przygotowali dodatkowe materiały filmowe, które wprowadzą młodych twórców w świat marketingu, przybliżą cele i kierunki pracy oraz wskażą najważniejsze elementy dobrej reklamy.
Moc nagród
Zgłoszone prace zostaną ocenione przez jury, złożone z profesjonalistów zajmujących się marketingiem (w tym gronie znajdą się pracownicy Wedla i agencji współpracujących z marką). Najważniejsze kryteria to m.in. zrozumienie wyzwań firmy i grupy docelowej, kreatywność, sposób realizacji oraz potencjał kontynuacji zaproponowanej wizji.
Autorzy najlepszych filmów otrzymają: 4 000 zł za I miejsce, 2 500 zł za II miejsce i 1 500 zł za III miejsce, statuetki festiwalowe oraz nagrody rzeczowe - między innymi pamiątkowy Złoty, Srebrny i Brązowy Torcik Wedlowski.
Ogłoszenie wyników konkursu zaplanowano na 6 grudnia. Regulamin oraz informacje dostępne są na stronie organizatora: www.ffm.org.pl.
Fot. mat. pras.

![[KONKURS] Spektakl "Choinka" w teatrze Guliwer. Wygraj wejściówki](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/6289f215bacb04cf6a286c7b65048e016b8a0151.jpeg)
















![[Konkurs Mikołajkowy] „Po słonecznej stronie życia” – wygraj książkę Damiana Abramowicza](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/a8a133f53765e694b010c58b5649c0fe6576dac0.png)
![[Konkurs] Wyślij swoje świąteczne życzenia i wygraj publikację w gazecie „Informator Stolicy”](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/ccbd0d61ad75ac74de345ccc1e0f020b4367abd0.png)
![[Rozwiązanie konkursu] Spektakl „Przyjazne dusze” wygraj podwójną wejściówkę](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/e70719d748773077595f2fdfe65067e0b399bdee.jpeg)















