ZTM uczy kultury w komunikacji. Rusza kampania o bezpieczeństwie i dobrych manierach
Zarząd Transportu Miejskiego ruszył właśnie z nową kampanią społeczną, która ma na celu uwrażliwić osoby korzystające z komunikacji miejskiej, jak podróżować bezpiecznie i z klasą. Kampania będzie miała kilka etapów, a jej znakiem rozpoznawczym są postacie ludzi z głowami zwierząt

Każdego dnia tysiące osób wybiera komunikację miejską, jako swój docelowy środek transportu. Rocznie z Warszawskiego Transportu Publicznego korzysta blisko miliard podróżujących. Komunikacja miejska jest dla wszystkich, niestety nie każdy w niej potrafi zachować się odpowiednio. Nie wszyscy ludzie zwracają uwagę na osoby niepełnosprawne, starsze czy kobiety w ciąży. Często te osoby nie mogą liczyć na ustąpienie im miejsca.
–Komunikacja miejska to wspólna przestrzeń, z której codziennie korzystają tysiące osób. Chcemy przypomnieć, że każdy z nas ma wpływ na komfort i bezpieczeństwo podróży. Zwracamy uwagę nie tylko na uprzejmość i wzajemny szacunek, ale też bezpieczeństwo– mówi Katarzyna Strzegowska – dyrektor ZTM Warszawa.
Edukacja na wesoło
Kampania ma trafiać do odbiorców w każdym wieku, dlatego też postawiono na humorystyczny akcent. Jej znakiem rozpoznawczym są postacie ludzi z głowami zwierząt. Nietypowa forma ma promować dobre nawyki. Akcja ma potrwać kilka miesięcy i będzie realizowana etapami.