mobile
REKLAMA

ZTM uczy kultury w komunikacji. Rusza kampania o bezpieczeństwie i dobrych manierach

Zarząd Transportu Miejskiego ruszył właśnie z nową kampanią społeczną, która ma na celu uwrażliwić osoby korzystające z komunikacji miejskiej, jak podróżować bezpiecznie i z klasą. Kampania będzie miała kilka etapów, a jej znakiem rozpoznawczym są postacie ludzi z głowami zwierząt

oprac. Sylwia Biegajczyk
ZTM uczy kultury w komunikacji. Rusza kampania o bezpieczeństwie i dobrych manierach

Każdego dnia tysiące osób wybiera komunikację miejską, jako swój docelowy środek transportu. Rocznie z Warszawskiego Transportu Publicznego korzysta blisko miliard podróżujących. Komunikacja miejska jest dla wszystkich, niestety nie każdy w niej potrafi zachować się odpowiednio. Nie wszyscy ludzie zwracają uwagę na osoby niepełnosprawne, starsze czy kobiety w ciąży. Często te osoby nie mogą liczyć na ustąpienie im miejsca.

Komunikacja miejska to wspólna przestrzeń, z której codziennie korzystają tysiące osób. Chcemy przypomnieć, że każdy z nas ma wpływ na komfort i bezpieczeństwo podróży. Zwracamy uwagę nie tylko na uprzejmość i wzajemny szacunek, ale też bezpieczeństwo– mówi Katarzyna Strzegowska – dyrektor ZTM Warszawa.

Edukacja na wesoło

Kampania ma trafiać do odbiorców w każdym wieku, dlatego też postawiono na humorystyczny akcent. Jej znakiem rozpoznawczym są postacie ludzi z głowami zwierząt. Nietypowa forma ma promować dobre nawyki. Akcja ma potrwać kilka miesięcy i będzie realizowana etapami.

 

fot. Karolina Witko graf. ZTM

KOMENTARZE

aktualności

więcej z działu aktualności

sport

więcej z działu sport

kultura i rozrywka

więcej z działu kultura i rozrywka

Drogi i Komunikacja

więcej z działu Drogi i Komunikacja

Kryminalne

więcej z działu Kryminalne

KONKURSY

więcej z działu KONKURSY

Sponsorowane

więcej z działu Sponsorowane

Biznes

więcej z działu Biznes

kulinaria

więcej z działu kulinaria

Zdrowie i Uroda

więcej z działu Zdrowie i Uroda