Oceniono jakość obsługi w warszawskich urzędach
Firma Danae przeprowadziła coroczne badania jakości pracy urzędników i obsługi klienta.
Coroczne badania prowadzone są telefonicznie oraz osobiście w trakcie wizyt w Urzędzie. Szczególnie druga metoda umożliwia zweryfikowanie rzeczywistych zachowań urzędników. Wykonuje je tzw. tajemniczy klient wyselekcjonowany przez niezależną firmę badawczą.
Tajemniczy klient ocenia oznakowanie sali obsługi, porządek, czy urzędnicy są odpowiednio ubrani, a także czy mówią zrozumiale, wyraźnie i poświęcają mieszkańcom odpowiednią ilość czasu i uwagi.
- I miejsce: Praga-Północ, Rembertów, Wesoła
- II miejsce: Bielany, Żoliborz
- III miejsce: Ursus
Badanie wykonano na zlecenie Urzędu m.st. Warszawy wykonała firma Danae w okresie od 12 września do 6 listopada 2018 roku. W badaniu wzięło udział 656 audytów osobistych i 370 audytów telefonicznych.
źródło: Urząd Dzielnicy Bielany, raport warszawa19115

![[KONKURS] Spektakl "Choinka" w teatrze Guliwer. Wygraj wejściówki](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/6289f215bacb04cf6a286c7b65048e016b8a0151.jpeg)
















![[Konkurs Mikołajkowy] „Po słonecznej stronie życia” – wygraj książkę Damiana Abramowicza](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/a8a133f53765e694b010c58b5649c0fe6576dac0.png)
![[Konkurs] Wyślij swoje świąteczne życzenia i wygraj publikację w gazecie „Informator Stolicy”](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/ccbd0d61ad75ac74de345ccc1e0f020b4367abd0.png)
![[Rozwiązanie konkursu] Spektakl „Przyjazne dusze” wygraj podwójną wejściówkę](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/e70719d748773077595f2fdfe65067e0b399bdee.jpeg)















