Sponsorowane

Czy warto reklamować firmę przez outdoor?
2023-03-01
/
KOMENTARZY
OOH, czyli reklama zewnętrzna, to świetny pomysł na skuteczne reklamowanie firmy. Z takiego rozwiązania korzystają nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale też mniejsze. W samej Warszawie znajdziemy tysiące nośników reklamowych, z czego samych powierzchni typu city transport jest około 6,5 tys. Czy warto je wykorzystać w promocji swojego biznesu?
12 z 37






























![[Rozwiązanie konkursu] Spektakl „Łóżko pełne cudzoziemców” wygraj podwójną wejściówkę](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/2178efc705c649654fdb3972150d9ad76fb26e15.jpeg)
![[KONKURS] Spektakl „Łóżko pełne cudzoziemców” wygraj podwójną wejściówkę](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/55a79858d3621f2ddc7b75ecb70333535976dde0.jpeg)
![[Konkurs] Wygraj wejściówki na pokaz filmu „Plan na życie. Carlo Acutis”](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/c671315129a3b262db05dcabeb060bf5a1277fa0.jpeg)
![[Rozwiązanie Konkursu] Wygraj podwójne zaproszenie na improwizowane SHOW "Ale Granda!!!"](/uploads/artykuly/zdjecie/k_280x150/0d6c3ea1271b849f74a232f49d19e03ce8a30515.png)














